Pagina's

woensdag 27 april 2022

The Paper Players #588...Happy Birthday...

 

Weer een sketch van The Paper Players #588 gebruikte ik om deze kaart te maken. dat was even puzzelen hoe ik die wilde gana gebruiken, want hij moet ook nog vrij clean blijven en volgens mij ben ik daar wel in geslaagd. Ik gebuikte stempels van Stampin` Up! en Cats On Appletrees, ja ook die laatste blijven enorm leuk om mee te werken en het werkt prima om ze te combineren. Verder wilde ik op deze kaart in een een kleuren palet en dat werd deze keer in groen tinten. Ik gebruikte Shaded Spruce, Just Jade en de nieuwe in color kleur Parakeet Party wat een hele mooie combinatie gaf. De Hond, cadeautje en de lampionnen zijn stempels van Cats on Appletrees en de tekst en achtergrond zijn van Stampin`Up! Denk dat ik met deze kaart binnenkort weer een jarige blij kan maken.




Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten