Pagina's

woensdag 27 april 2022

Color Throwdown #690...Follow your Dream...

 
De paar dagen erop uit vorige week hebben me goed gedaan, ik heb weer volop inspiratie en niet alleen voor mijn kaarten, maar ook voor andere dingen. Maar vanmiddag heb ik heerlijk 2 kaarten gemaakt, heerlijk zonnetje op mijn hobbykamer, was er met de raam open heerlijk werken. Ik ging eerst kijken bij Color Throwdown #690 op de blog van hun. Moest de kleuren even op me in laten werken, meer om te bedenken met welke stempels etc ik wilde gaan werken. Toen bedacht ik me maak met een mask een achtergrond, neem mijn Follow your Dreams stempel set en dies en ga aan de slag. Ik gebruikte er wel nog wat zilver bij om het woord Dream te stansen uit zilver glitter papier. Ik ben helemaal blij met mijn kaart in deze mooie kleuren samenstelling die ook heel mooi zou zijn geweest voor een mannenkaart, maar die maakte ik er niet meer.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten