Pagina's

maandag 25 april 2022

TGIFC #365...Greetings...


Make a wish als inspiratie met een tekening van een regenboog, Is de challenge bij TGIF Challenges #365. Dus koos ik ook voor een regenboog maar in wat apartere kleuren en met de robot uit de set Nuts & Bolts, ik blijf dit zo`n lieverds vinden. Ik koos wat fellere kleuren zoals Magenta Madness, Mango Melody, Pacific Point gecombineerd met goud. De robot kleurde ik in met ene wat roestig effect, met Cajun craze en Smoky Slate blends. Toen ik alles op de kaart legde vond ik hem toch erg kaal, dus even denken ga ik de achtergrond embossen of gebruik ik een mask, ik koos voor de mask met wolken om de kleur Pacific Point terug te laten komen.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

1 opmerking:

  1. Aah wat een cutie Yvon! Dat glitter op dat hartje doet 't um :) Super leuk dat je mee doet met TGIF challenges! Graag tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen