Pagina's

zondag 24 april 2022

Just Add Ink #600...Thinking of You...


Een herfstkaart, terwijl het hier in Europa Lente is, maar in Australië komt de herfst er nu aan. Blijft gek maar ja zo is het op deze aarde nu eenmaal. Deze herfstkaart maakte ik voor Just Add Ink #600.
Dus even bedenken waar ik iets mee wilde maken wat toch een mooie herfst uitstraling kreeg. Ik koos voor het mooie New horizons DSP ik sneed er een stuk van 9 cm breed af de lengte hield ik op 15 cm. de oplegkaart waar ik het op wilde plakken was 9.5 bij 14 cm. Dus ik rilde aan de onderkant 7 ril lijnen die ik vouwde, ik plakte eerst de bovenkant op de kaart, toen een stukje dubbelzijdige tape waar de rillijnen die diep lagen op vast kleefde en de onderste strook plakte ik plat op de oplegkaart, zo ontstond er een zeer mooi speels effect op de kaart. de bomen stempelde en de kroon deed ik met de Baby Wipe Techniek. Verder stempelde ik op de achtergrond om meer diepte te creëren nog wat bomen en vogels, nog ene toepasselijke tekst en een stukje twine en dots erbij en ik had een mooie herfstkaart gemaakt met wederom weer enkele technieken.





Lieve Creatieve groet Yvon💙...

 

2 opmerkingen:

  1. What a wonderful autumn scene you created! Thanks so much for joining us at Just Add Ink this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such beautiful paper. I like all your additional elements and wonderful colouring in your trees. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen