Pagina's

vrijdag 29 april 2022

Global Design Project #340...Congratulations...

 

Een kaart Case van een van mijn favoriete designer`s, ja daar ga ik voor zitten de kaart is van Ann Alexander klik op haar naam en je komt op Ann`s blog. Deze challenge is voor Global Design Project #340 ik koos voor de sketch van Ann`s kaart want die sprak me enorm aan. Was even puzzelen met de kleuren omdat Evening Evergreen alleen in de blaadjes zat, dus koos ik ervoor om de tekst en een banner onder de tekst ook in deze kleur te doen, zodat dit toch terug kwam. Echt stempels komen er bijna niet op mijn kaart voor op de tekst na, verder wel een mask op de basiskaart, een enmbossingfolder, vlinderdies, pons, en veel dsp waar ik de bloem oa uit knipten. Ondanks de wat zachtere kleuren geeft de Evening Evergreen net dat extra`s aan de kaart zodat hij niet te zoet wordt. Was wat schuiven, maar het resultaat mag er zijn (vind ik dan, haha).







Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten