Pagina's

zaterdag 30 april 2022

Just Add Ink #601...Thank You...

 

Ik zag de sketch bij Just Add Ink #601 en dacht meteen YES... die is geweldig, kreeg meteen een idee, maar uiteindleijk heb ik totaal wat anders gemaakt omdat ik een kaart moest hebben voor een B&B in Katwijk aan Zee. Dus koos ik voor een Theekopje in zee stijl. Het zeepaardje en een schelp heb ik gestempeld op het DSP Waves of the Ocean, wat ik ook als basis oplegkaart heb gebruikt. Verder heb ik een cirkel gestanst uit het witte oplegvel die ik verhoogd op het dsp plakte, (soort patrijspoort idee). Het theekopje stanste ik ook uit het mooie dsp. De rest stempelde ik op Basic White en kleurde ik in met blends. De tekst Hello heb ik op het thee label gestempeld. Daarna kon de opbouw beginnen van de kaart, eerst het zeepaardje in de cirkel geplakt dus die ligt weer diep, zo krijg je nog meer diepte in je kaart, het theekopje is verhoogd opgeplakt en de zeewier takken eronder geplakt. De schelpen zijn er weer opgeplakt op de kleinste schelp na die is weer verhoogd opgeplakt. O,ja ik had voordat ik alles plakte met Coastal Cabana nog een randje grind gestempeld waar alles op rust. Verder werkte ik de kaart af met de onwijs mooie rhinestone die bij de set Waves of Ocean behoren, zo heb je precies de goede kleuren in dit geval 4 tinten blauw. Hoop dat de ontvangers er net zo blij mee zijn als ik er plezier aan had om deze kaart te maken.






Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

2 opmerkingen:

  1. This is fabulous Yvon! Such a lovely colourful use of the sketch! Thanks for sharing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A wonderful way to use the Tea Cup die - a fun card. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen