Pagina's

maandag 14 maart 2022

The Paper Players #582...Sending a Card...

 

Nee, ik ben niet zo van het geel dat zeg ik eerlijk alhoewel terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik er ook een paaskaart van had kunnen maken, maar ik koos voor deze mooie stemepelset Flowing Flowers om deze kaart te maken. Eerst maakte ik een achtergrond met Daffodil Delight, Mango Melody en Pear Pizazz. Deze kleuren zijn de challenges kleuren van The Paper Players #582. Hier stempelde ik nog enkele keren in zwart een achtergrond stempeltje op. Vervolgens stempelde ik met dezelfde kleuren de grootste bloem, die ik uitknipte. Voordat ik deze verhoogd opplakte plakte ik er een stuk zwart/wit geruit lint onder, omdat ik ook een stuk zwart wit dsp wilde gebruiken en dat in combinatie met de zwart gestempelde tekst vond ik dat een goed combinatie. Ja, ik werd steeds blijer van deze kaart en toen hij af was was ik dan ook zere tevreden met het resultaat.



                   
             
Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

5 opmerkingen:

  1. You might not like yellow much, but you made it look great on your card today! I like the little touches of black and the brass butterfly accents. Thanks for playing along with us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well you did a great job of turning your dislike of yellow into a fresh and pretty card! Love addition of the black and white elements too. Thanks for playing with my colour challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SO pretty@ Love all of the awesome details you added. Amanda, this is SO fun! Love how you featured the colors. Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen