Pagina's

zondag 13 maart 2022

Just Add Ink #594...For The Record...

 

Voor deze kaart gebruikte ik de Masking Techniek, dit was een van de eerste technieken die ik ongeveer 25 jaar geleden leerde bij Verhees in Den Bosch, daar kreeg ik mijn eerste workshop met stempels al stempelde ik toen al even. Het blijft een schitterende techniek. Sommige retired sets zal ik dus nooit weg doen zoals deze met de sneakers en koptelefoon, want hoe een gave combinatie levert dat op de met mooie set For The Record, de stippelrondjes komen ook uit een oudere set, want achtergrondstempels, daar kan ik heel moeilijk afstand van doen en die die heb ik dus ook best veel. Want zeg nu zelf hoe vaak maak je achtergronden, heel vaak. Bij Just Add Ink #594 vroegen ze om een kaart met de masking techniek, zo kwam deze kaart tot stand.






Verder maakte ik deze kaart nog met de windmolen van Tulip Fields. Heb de stempel van de tulpenvelden al eerder op een soortgelijke manier gebruikt, maar de molen gebruikte ik voor de eerste keer en wat is hij gaaf om de wieken zo te laten draaien, al moet ik de volgende keer toch de wieken dubbel uitstansen zodat ze steviger zijn. Ik gebruikte de kleuren Pale Papaya, Pumkin Pie en Early Espresso en dat in combinatie met Basic White.




Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

2 opmerkingen:

  1. Both lovely cards - the Record, sneakers and headphones all work perfectly together. I love the Windmill card - the colour combo is lovely. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic masking of your 'For the Record' project, Yvon. And a lovely windmill card too. Thankyou for joining in with our JAI Challenge. D x

    BeantwoordenVerwijderen