Pagina's

dinsdag 15 maart 2022

Tuesday Morning #648...Happy Birthday...

 

Ja, ik hou van sketches en zeker om er evengoed mijn eigen draai aan te geven en dat deed ik ook weer, dus de sketch van Tuesday Morning Sketches #648 gebruikte ik voor deze kaart. Ik ging aan de slag met het dsp van All Together niet alleen de handen op dit dsp zijn mooi er zitten ook geweldige achtergrond motieven bij zoals deze twee. Verder nam ik een stukje basic black cardstock watar ik lijnen optrok met een witte potlood. Ik gebruikte de stempelset en pons van Flowers & Leaves waar ik alleen de bloemen en de blaadjes van stempelde en deze inkleurde met de blends. De tekststempel stempelde ik op een strookje Basic White, sneed ik uit en plakte het verhoogt op met een strookje Basic Black eronder en een stukje Black twine, ik gaf wat rhinestones kleur met de blend Melon Mambo en zo was het de kers op de taart, oftewel klaar.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

3 opmerkingen:

  1. Very pretty birthday card. I love your take on our sketch! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is lovely! The colorful flowers pop off the black focal area. So glad you joined us this week at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen