Pagina's

maandag 21 februari 2022

Just Add Ink #591...Opkikkertje...Birthday...


Ja, ik ben er weer, na de nodige Carnavalskaarten komen ook de gewone helaas minder feestelijke kaarten weer tevoorschijn. Moet diverse opkikkerkaarten maken en dit is er al 1 van aan de hand van de leuke sketch van Just Add Ink #591. Wederom gebruikte ik diverse stempelsets en dies die niet bij elkaar horen, dat is juist het leuke van een kaart maken.





Deze kaart maakte ik gewoon uit mijn hoofd zonder een sketch of wat dan ook, voor iemand die natuurlijk jarig was, van boeken houdt, maar ik wist ook dat hij van muziek houdt vandaar de elpee erbij. De elpee heb ik 2 x met embossing poeder verhit voor een mooi glanzend effect.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

1 opmerking:

  1. These are both fabulous cards Yvon! There is a perfect balance of stamping, colouring and embellishments! Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen