Pagina's

dinsdag 22 februari 2022

Global Design Project #331...Opkikkerkaartjes...

 

Dit vind ik zo leuk, werken met dots en cirkels en laat dat nu de challenges zijn bij 
Global Design Project #331. Dus vanmiddag er mee aan de slag gegaan, wist ook meteen dat ik 2 retired sets met cirkels wilde gaan gebruiken. En aangezien ik met een opdracht bezig ben voor opkikker kaartjes werd het een vrolijke opkikkerkaart in de kleuren Granny Apple Green, Misty Moonlight en het mooie Bumblebee, dit vind ikzelf een zeer mooie kleurencombinatie.







En dan nog een opkikkerkaartje die ik uit mijn hoofd heb gemaakt, ben nog steeds in dubio wat ik ervan vindt. Ik mis iets maar kan er de vinfger nog niet opleggen. Heb het dsp van de sale a bration met 3 kleuren inkt bewerkt, wat wel een mooi effect geeft. Zijn dezelfde kleuren als de kaart hierboven, dus Granny Apple Green, Misty Moonlight en Bumblebee. En toch nu ik hem zo weer zie denk ik "Ja, hij is toch wel leuk".





Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten