Pagina's

donderdag 24 februari 2022

Freshly Made Sketches #524...Opkikkertje(s)...


Met deze kaart liet ik me inspireren door de sketch van Freshly Made Sketches #524, want wat is deze weer leuk. En klopt alweer een opkikkerkaartje, hieronder volgt er nog een in de andere blogpost toon ik er nog twee. Het is een opdracht om 8 opkikkerkaarten te maken, dus altijd leuk om te doen en allen 8 zijn ze totaal verschillend




Deze opkikkerkaart blijf ik zo leuk vinden dat ik hem weer maakte, het is enorm veel werk omdat je onderaan begint met stempelen en zo steeds meer naar boven stempelt en dut doe je door de onderste kikkers steeds te maskeren (oftewel afdekken). Intensief maar ik blijf hem zo leuk vinden dat ik hem toch weer een keer maakte al is hij net weer anders dan die van vorig jaar.


Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten