Pagina's

woensdag 16 februari 2022

Tuesday Morning Sketches #644...Carnaval...

 

Ben druk bezig met Carnavals kaarten en slingers te maken, deze zijn voor de verkoop. Aangezien ik niet graag dezelfde kaarten maak is het iedere keer weer een uitdaging om weer wat anders te maken.. Deze keer koos ik voor een geëmboste achtergrond en daarop een cirkel met de steek waar onder ik kleine stukjes rood, geel en groen cardstock liet uitpiepen. Ik liet me bij deze kaart inspireren door de sketch van Tuesday Morning Sketches #644. De tekst is in het Ni-jwieërter dialect en betekent carnaval, ik heb aan de sketch wel weer mijn eigen draai gegeven.







Onderstaande kaarten maakte ik zonder een sketch of iets, maar heb  ze nog niet getoond dus bij deze.



En de laatste drie die waren besteld en inmiddels bij de opdracht geefster aangekomen.




Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

3 opmerkingen:

  1. Wonderful cards. I really like the blending you did on the embossed layer of the first card. The bundle of ribbons and thread is really festive. Thanks for sharing with us at Tuesday Morning Sketches. Debi TMS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are great cards! I love the colors and all that texture! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen