Pagina's

dinsdag 19 oktober 2021

Tuesday Morning Sketches #628...Opkikkertje...

 


Ik zocht wat inspiratie om weer een totaal andere opkikkerkaart te maken en zag bij Tuesday Morning Sketches #628 een leuke sketch staan waar ik meteen dit idee voor deze kaart bij kreeg. De achtergrond (lucht) makate ik weer met de Blending Brushes en Balmy Blue inkt. De waterlelie vond ik bij deze kaart ook goed passen, net dat extraatje. Ik ben zeer tevreden over deze leuke kaart en wederom weer veel laagjes, dat is toch wel echt "Ikke".




Deze opkikker kaart heb ik gemaakt met de masking techniek, die blijft zo leuk om te doen. Als deze kaart je geen opkikker geeft, weet ik het niet meer, gelukkig kwaken ze niet allemaal. Heb ook hier weer oogjes op geplakt die bewegen.


Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

5 opmerkingen:

  1. Oh my, these are adorable. I do love the frogs. And of course frogs always need googly eyes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This guy is adorable and you have created a wonderful "pad" for him to live in...great card.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute card! I love his googly eyes!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches
    Debbie - TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really fun card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Both cards are darling! The red flower on your first card provides a wonderful contrast with the greens. So glad you were inspired to play with us this week at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen