Pagina's

donderdag 21 oktober 2021

"Just Us Girls"Challenge...Opkikkertje...


Het laatste opkikkerkaartje van de 6 die ik in opdracht maakte. Bij deze leukerd heb ik extra veel oogjes geplakt ipv steentjes, daar kikker je toch helemaal van op. Ik koos er weer voor om blokken st stempelen en die met de kleuren Yellow, Green en Turquoise op te vullen, ik blijf dit zo vrolijk vinden om zo een achtergrond te maken. Ik koos voor deze kleuren omdat ik die zag bij de challenge op het blog van "Just Us Girls" challenge #606. Hoop dat ik er vaker aan mee ga doen, want ik hou er enorm van om uitgedaagd te worden, dan ontstaan bij mij vaak de beste ideeën.



Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

1 opmerking:

  1. I love the way you created the background, and that frog is super cute! Very cute card! Thanks for playing with Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen