Pagina's

maandag 18 oktober 2021

Opkikkerkaartjes...


Deze opkikkerkaarten heb ik ook in opdracht gemaakt er volgen er nog enkele maar die moet ik nog maken. Haha, ik gebruikte 2 stempelsets die vandaag hier binnen zijn gekomen namelijk de mooie Celebrate With Flower, een set waar je snel overheen kijkt maar die zoveel potentie heeft, kijk maar. De achtergrond van deze kaart maakte ik met inkt en de blending brushes, tot een waar landschap, wat geeft dat diepte met het kader erbij. Better Places is ook zo`n geweldige set, die je boven de 200 euro tegen een leuke prijs kan kopen. Ook dit is een set waarvan je denkt, mmm maar daar maakte ik de onderste kaart mee, hoe gaaf zijn deze opkikkerkaartjes geworden. Hoop dat de opdrachtgeefster er net zo tevreden over is dan ik.







Lieve creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten