Pagina's

zaterdag 16 oktober 2021

Colour INKspiration #109...Veel Sterkte..

 

Ook deze kaart maakte ik voor Fading Uitvaartzorg, net als onderstaande kaarten, maar voor deze nam ik de mooie kleuren van de kleuren challenge van Colour INKspiration #109. Ik nam de stempelset Enjoy de moment, waar je zoveel kanten mee op kan zelfs voor een sterkte kaart. Natuurlijk ook weer de embossing folder TimeWorn Type, nu zie je ook het verschil met het vorige bericht, met deze embossing folder. de kleuren die ik gebruikte waren Crushed Curry, Pool Party, Cinnamon Cider en Early Espresso een geweldige kleuren combinatie.




De onderste kaarten zijn niet voor de challenge maar horen wel bij mijn opdracht om 6 sterkte kaarten te maken. De laatste kaart heb ik gelift van Megan Cooper, vond hem schitterend en nog steeds.




Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten