Pagina's

zaterdag 16 oktober 2021

Global Design Project #313...Veel Sterkte en Kracht...

 

Wat kreeg ik een onwijs gave opdracht van Fading uitvaartzorg, ik maak eigenlijk niet snel een zelfde kaart. Dus moest ik soms diep graven, maar het is gelukt om 6 totaal verschillende kaarten te maken met sterkte. Voor deze sterkte kaart gebruikte ik de kleuren challenge van Global Design Project #313, met de kleuren Real red, Sahara Sand en Basic Black. Bij de bloem heb ik het real red toch eerst even afgedrukt op een kladje voordat ik de bloem ermee kleurde, om net het harde eraf te halen. Heb de ondergrond eerst geëmbost met de embossing folder TimeWorn Type. Vindt dit een geweldige embossing folder, lekker shabby en toch ook weer sjiek. Verder gebruikte ik diverse sets (stempel en dies) die niet bij elkaar horen, maar die uitstekend met elkaar te combineren zijn. Zo zie je maar weer dat er heel veel mogelijk is met Stampin` Up!




Op deze dag maakte ik nog enkele sterkte kaarten, ook in opdracht voor Fading Uitvaartzorg, iemand die net zoveel passie heeft voor haar vak als ik heb voor mijn kaarten heb. De onderste kaart liften ik van de 7de oneline kaartenbuffet @home van The Creative Teacup, van mijn upline Yvonne.






Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten