Pagina's

woensdag 13 oktober 2021

Kerst-Recepten-Album...

Afgelopen zaterdag was er weer een zoom workshop van Mrs. Brightside, deze keer het maken van een kerst recepten album. Helaas stapte ik pas om 11.00 uur bij de zoom in, maar wat heb ik genoten om dit mooie album te maken. Zeer goede uitleg, maar vooral ook gezellig gekletst met Danielle. Zaterdagmiddag van de zon genoten en zondag pas verder gegaan, uiteindelijk was het album gisterenmiddag pas klaar, maar toen lukte de foto`s niet vanwege het donkere weer. Wil die natuurlijk net zo goed en mooi hebben als dat dit album is. Aan de basis heb ik me gehouden, maar het designpapier heb ik naar eigen inzicht geplakt net zoals ik de inhoud mij eigen  heb gemaakt. In eerste instantie had ik weinig met dit design papier maar nu heb ik zoiets van WOW, soms is het net of het dsp niet vlak is maar echt relief inzit, terwijl dit niet zo is. Bij de laatste pagina heb ik een magneetje in de envelop gedaan zodat deze ook goed gesloten blijft. Maar ik ga jullie de foto`s laten zien want het zijn er heel wat. Geniet ervan, net zoals ik van het maken deed.




  



































Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten