Pagina's

zaterdag 9 oktober 2021

Global Design Project #312...Speciaal voor jou...

 

Vandaag had ik een zoom workshop om een mini album te maken in kerststijl, maar aangezien het zo mooi weer was vandaag ben ik in overleg tot 13.00 uur bij de zoom aanwezig geweest en heb ik heerlijk na de lunch genoten van het mooie weer. En geen spijt van gehad, want morgen is het weer minder. Dus morgen ga ik met de beschrijving verder aan het mini album, zit ook een geweldige goede uitleg bij en daarbij de basis is al klaar. Dus toen ik iets over 4 naar binnen ging omdat de zon uit ons kleine tuintje ging verdwijnen, ben ik weer naar boven gegaan om de challenge van het Global Design Project blog #312 te maken, want ik hou van het case-en van een kaart. Ik heb gekozen om de layout aan te houden. Eerst bedacht ik welke kleuren ik wilde gaan gebruiken bij de mask die ik wel al had uitgezocht Dat werden de kleuren Pale Papaya,  Pumpkin Pie, Soft Suede als de basis van inkt. En van de blends gebruikte ik ook nog Old Olive en de Dark Mango Melody, zo kwam ik tot deze kaart waar weer veel lagen op zitten. eerlijk gezegd heb ik weinig met de oranje/ bruin tinten, maar toch is het een zeer warme kleurige kaart geworden, ben er blij mee.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten