Pagina's

dinsdag 5 oktober 2021

Coulour INKspiration #108...Life is Better...

 

Yes, I am back😉 de vakantie is nu echt achter de rug, mijn lichaam is weer van de oxycodon af, heb al een opdracht afgemaakt en bezorgt en ben weer bezig met challenge`s, oftewel ik hou van deze heerlijke uitdagingen. Deze kleur uitdaging was echt een uitdaging, vindt nl de Polish Pink te fel van kleur, de andere kleuren vind ik wel geweldig, maar toch vind ik deze kaart top geworden. Ik gebruikte de Textures & Frames stempelset uit de Sale A Bration van afgelopen 2 maanden, had deze set nog niet gebruikt (maar ook nog niet lang in mijn bezit, haha).  Ik stempelde eerst de zwarte kaders op een stuk Basic White cardstock en daarna speelde ik met de dichte langwerpige stempel en de 5 kleuren om de vlakken op te vullen.  Verder gebruikte ik ook de stempel Flower of Friendship, met de bijpassende pons om de bloemen uit te ponsen, de tekst komt ook uit deze mooie set.
De bloemen kleurde ik in met blends, gebruikte nog wat goud twine, gilded gems en een gouden tak die retired is. Ik matte het wit bestempelde cardstock op basic black en op Polish Pink cardstock, voor net wat meer dimensie te creëren. Ik vindt hem Super leuk geworden deze kaart voor






Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten