Pagina's

dinsdag 17 augustus 2021

ColourINKspiration #105...Sending Healing Thoughts...

 

Vanmiddag met dit herfstachtig weer deze kaart gemaakt met de nieuwe bundel "Nature`s Harvest". Dit is zo`n bijzonder mooie set met de Echinacea die ik in 2 kleuren in de tuin heb staan. ook als hij uitgebloeid is blijft hij nog lang mooi. Dus enorm blij dat Stampin`Up! hier nu een stempelset mee heeft gemaakt die in de nieuwe jaarcatalogus staat.


Ik ging aan de slag met de kleuren van de ColourINKspiration challenge #105 op facebook. Wat onwijs mooie kleuren n combinatie met het Very Vanilla wat ik eigenlijk bijna nooit gebruik, zonde eigenlijk. Ik plakte de 2 zijkanten van de opleg kaart af met papier en gebruikte de Blending Brushes om Old Olive, Mango Melody en Fresh Fresia inkt aan te brengen, dit blende ik mooi zodat het mooi in elkaar overloopt. Ik depte een clearblok in de Old Olive inkt en gebruikte een waterpenseel om zo spetters op de kaart te spetteren. Verder stempelde ik de Echinacea met memento black op Very Vanilla cardstock en stanste dit uit, samen de gestempelde tekst. Verder stanste ik nog een tak uit op Old olive Vellum, om zo meer diepte in de kaart te krijgen. De bloem zelf plakte ik met dimensionals op. Als embelisments koos ik voor een stuk Fresh Fresia lint, waar ik de tekst ook verhoogd op plakte. Dit alles plakte ik toen op een stuk Old Olive cardstock, die ik weer op de basiskaart plakte, natuurlijk ook weer verhoogd, (ik werk nu eenmaal graag met veel hoogteverschillen in een kaart). De pearls waren wit, maar die kleurde ik met de blend Old Olive.Nog een stuk dubbele twine in Very Vanilla en mijn kaart was klaar.






Liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten