Pagina's

maandag 16 augustus 2021

Bamboo Beauty...


Ik heb even getwijfeld over deze stempelset, maar kon hem toch niet weerstaan. Dus donderdag kwam hij binnen, maar toen heb ik eerst enkele dagen van het mooie weer genoten. Omdat de weersvooruitzichten slechter zouden worden en helaas dat klopt. Vandaag vooral veel regen, regen en nog eens regen, dus ik verlang nu toch steeds meer naar droge, zonnige dagen.
Dus vanmiddag ging ik eens kijken welke challenge het Global Design Project#305 had en ik was meteen verliefd op deze mooie kleuren combinatie. Maar ik liep wat vast, totdat ik bij TGIF challenges#329 deze mooie sketch zag en toen wist ik het meteen. 
Ik ponste uit een postit blaadje een cirkel en gebruikte de blending brushes om er met Balmy Blue en Pale Papayaeen mooie zonlucht cirkel van te maken. Toen nam ik de bamboo stengels en bladeren en drukte deze af met de kleur Pear Pizzazz. Met Balmy Blue maakte ik nog wat spetters op de kaart. Daarna nam ik een cirkel dies en stanste een cirkel uit. 
Op de Basic White basiskaart plakte ik een stuk Natural Touch Specialty Paper wat ik met de blend Pale Papaya kleurde om zo toch in het kleuren palet te blijven. daarna plakte ik met dimensionals de bestempelde kaart op de basiskaart. Het uitgestanste rondje plakte ik met lijm op de kaart, zodat deze dieper kwam te liggen. De strik van wit twine met Pale Papaya lint maakte ik door het Pale Papaya lint door midden te knippen, zo krijg je een weelderige strik op je kaart. Toen nog wat dotjes erop in de kleur Pear pizzazz (helaas retired, maar ik blijf er dol op). 
De tekst is wel op mij van toepassing, vond ikzelf. 💙






Ik gebruikte de challenge kleuren van #GDP305 en de sketch van #TGIFC329.


Liefs Yvon💙...

3 opmerkingen: