Pagina's

maandag 23 augustus 2021

Just Add Ink #568...Let your heart be light...


Na lange tijd weer eens een echte CAS kaart gemaakt dus, Clean And Simple, vond dit ook wel passen bij deze challenge bij Just Add Ink #568. Als ik een CAS kaart maak, zit ik er vaak langer op te broeden dan op een bewerkelijke kaart, al viel dat bij deze kaart mee, omdat ik meteen wist dat ik dieren van het stempelmerk Cats on Appletrees wilde gebruiken, gebruik ze eigenlijk te weinig, terwijl ze zo schattig zijn. Deze keer koos ik voor 2 panda`s en een hartje van dit merk, de rest is allemaal van Stampin' Up!. Ik heb eerst gestempeld en toen de nieuwe embossing folder "Time Worn Type 3d", door de stansmachine gehaald, voor net wat meer relief op de kaart. De tekststempel "Let your heart be light" komt uit de kerstset Whimsical Trees, vond hem er goed bij passen.




Liefs Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Absolutely adorable Yvonne. You do CAS so well! Thanks for joining in with us this week at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Lou, CAS suits me pretty well, although I prefer to make exuberant / richly decorated cards.
      Hugs Yvon...

      Verwijderen
  2. The embossed texture was the perfect way to add some subtle detail to the top but not overwhelm your cute little pandas. Love that red heart! Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Kim, without the embossing the card would have become too boring for me, this gave it just that little bit of extra dimension.
      Hugs Yvon...

      Verwijderen
  3. Cute card Yvonne. I really love the texture in the embossing. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you Chantell, without the embossing the card would have become too boring for me.
    Hugs Yvon...

    BeantwoordenVerwijderen