Pagina's

zaterdag 7 augustus 2021

Make & Take van Mrs.Brightside...Christmas...


Eigenlijk was vorige week vrijdag een zoom Make & Take van Mrs. Brightside, maar omdat ik me niet fit voelde heb ik helaas niet meegedaan. Dus afgelopen zondag de make & take`s gemaakt, wat waren ze leuk, al heb ik niet echt iets met het pinguin dsp, maar zo op dat schildersezeltje als mini schilderij vind ik hem cute. Verder maakte ik nog een label en een mooie funfold kerstkaart, die helemaal super is, wat een geweldige dsp en stansjes. Hoop dat mijn bestelling snel komt want daar zit deze mooie bundel bij, niet kerstig maar toch kerst.💙Enige wat we zelf moesten toevoegen waren de teksten en gelukkig had ik de Nederlandse tekststempelset Fantastische Feestdagen al in huis waar geweldig mooie Nederlandse teksten op staan.




Liefs Yvon💙... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten