Pagina's

zaterdag 31 juli 2021

Just-Add-Ink #565...Geluk...


Geluk zit in een klein kaartje, wat een toepasselijke tekst die bij deze mooie bundel  Vrolijke Viooltjes zit. Zo blij met deze set en dan vooral de Nederlandse teksten. Deze keer maar een set gebruikt maar wel diverse set's dies. Was even aan het zoeken met deze kleuren, maar dit is er uit gekomen ik ben er zeer tevreden over. Weer veel laagjes en grappige items, zoals dat strookje dsp wat ik eigenlijk over had en waarvan ik dacht waar kan ik dat plakken, nou rechts. en het stukje zwart onder de tekst is net als de tekst strook eigenlijk afval, maar te mooi om niet te gebruiken, zo zie je maar weer dat je nog veel kan gebruiken, wat ik eerst als afval zou zien, gebruik ik nu.
Deze kaart is voor Just-Add-Ink #565.






Liefs Yvon💙...

3 opmerkingen:

  1. This is gorgeous Yvon! I love all your layers and elements. The pansies stamped in the challege colours make them look so pretty! The glitter rhinestones and twine make for some fabulous finishing touches. Thanks for playing along this week at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such beautiful layering, Yvon. A really cheerful card, & I love the addition of bling! Thanks for sharing with us at Just Add Ink this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty pansies - lovely against the white background. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen