Pagina's

vrijdag 30 juli 2021

Colour INKspiration #104...Hello There...

 

Na enkele dagen even van de wereld te zijn geweest dat kwam door ophoging van medicatie (wat dus mis ging), ben ik weer redelijk op de been. In ieder geval genoeg om vanmiddag 2 leuke kaarten te maken. Deze is voor Colour INKspiration Challenge #104 met een geweldige kleurencombinatie, Basic white, Cherry Cobbler en Basic Black in eerste instantie dacht ik meteen aan kerst, want wat zijn dit er mooie kleuren voor, toch koos ik voor totaal wat anders want ik koos voor de stempelset Sweet Strawberry, die ik al even in kijn bezit heb maar oepsie nog nooit had gebruikt. Voor de ondergrond  gebruikte ik de Stitched Greenery Die een geweldige dies die ik al regelmatig heb gebruikt. Ik gebruikte de kleur Cherry Cobbler vrij subtiel en liet het Basic White en Basic Black het werk doen.




Liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten