Pagina's

zondag 8 augustus 2021

Global-Design-Project #303...For You...

 

Op de valreep de bloemenkaart geplaatst die ik vanmiddag maakte voor de Global Design Project #303 met het geweldige thema Flower Power oftewel thema Bloemen. Tja, ik hou van bloemen dus kon ik niet achter blijven om met deze challenge mee te doen, al moest ik eerst wat andere werken afmaken, maar hier is mijn flower power kaart dan.
Ik koos voor de stempels en een basiskaart uit de kit "Sentimental Rose card Kit". Van de basiskaart sneed ik de voorzijde af en die gebruikte ik op een 14.5 x 10.5 cm kaart van Basic White. Samen met een vel Mint Macron DSP uit het designer series paper assortiment. Van alle 3 deze papieren stanste ik met de boog stans uit de Basic Borders een ronding in het papier, om eens een andere kaart te maken dan recht of vierkant. Verder stanste ik uit Mint Macron een mooie bladeren tak uit de Artistic Dies. 
De bloem stempelde met behulp van de stamparatus 3x af met Blackberry Bliss en Pink Petal, de Blackberry bliss, drukte ik heel zachtjes af zodat die niet te donker werd, daarover heen stempelde ik de Petal Pink inkt. De blaadjes stempelde ik ook met Mint Macron en zowel de bloemen als de blaadjes knipte ik daarna uit. uit de kit gebruikte ik ook het witte Twine en de Dots, het gouden twine en het bijtje heb ik uit mijn voorraad genomen en dit is het resultaat geworden. Ik ben er zeer tevreden over.




liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten