Pagina's

zaterdag 28 augustus 2021

Just Add Ink #569...

 

Create a project with a `N' it can be anything from a fold, theme, stamp set, colour...As long it starts with 'N'. Ik koos voor de N van Neutrals Colors, dit was wel een uitdaging voor mij want heb eigenlijk niet zoveel met Mossy Meadow en Merry Merlot, vindt ze te donker. Ik hou meer van heldere frisse kleuren, maar ik koos Night of Nay, Mossy Meadow, Gray Granite in combinatie met Basic White, buiten de inkt gebruikte ik het Night of Navy Design Series Paper en wat gekleurd cardstock. Verder gebruikte ik de mooie stempelset Hats off, waar ik eigenlijk best lang over heb getwijfeld om deze aan te schaffen en hem sinds kort dan ook heb. Net als de mooie veelzijdige set Mountain Air deze set is echt zo veelzijdig de stempels zijn namelijk aan 2 kanten te gebruiken, dat maakt het spelen met deze stempels nog leuker. Ik stempelde de bergen met Gray Granite een keer gewoon op het Basic White en toen drukte ik de stempel nog enkele keren af, zodat de bergen steeds lichter van kleur werden. Ik vindt het een heerlijke stoere kaart geworden. Deze challenge zag ik bij Just Add Ink #569, waar ik al vaker aan mee heb gedaan, ze verassen me steeds weer met hun challenge.





Liefs Yvon💙...

5 opmerkingen:

  1. A lovely scene and manly card - great use of all the Neutrals. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, Yvon! I love that you chose neutrals - navy is a favourite of mine too. I keep putting this set on my list to purchase, then taking it off again....you may have just tipped me over. Thanks for sharing with us at Just Add Ink this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Both are great cards but indeed I prefer the night of navy color card.
      And the bundle Hats off is highly recommended to buy, I only recently got it myself, also because I was in doubt. Just like the stamp set Mountain Air also such a great set.
      Thanks patrice, XX

      Verwijderen
  3. This is a fabulous masculine card Yvon! The mountain scene with the hat give your card that fabulous woodsy feel. Love it! Thanks for playing along this week at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen