Pagina's

vrijdag 27 augustus 2021

Freshly Made Sketch...Trouw & Rouw...

 

Trouw en Rouw is de tekst van deze blogpost. Ik moest een trouwkaart maken voor de (schuin) overburen die morgen trouwen. Ik wilde toch iets speciaals maken voor hun, al hebben we niet heel veel contact omdat ze eigenlijk net op de andere straat wonen, maar zoiets moois als een huwelijk wat eigenlijk al vorig jaar zou plaatsvinden verdiend iets moois.
Ik gebruikte de sketch van het blog van Freshly Made Sketches #500 laat het nu net de 500ste challenge van hun zijn, wat een topprestatie, Gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Maar vond het zo`n mooie sketch voor een trouwkaart dat ik hem perse wilde gebruiken. Alle producten die ik gebruikt heb zijn van Stampin' Up! en helaas allemaal retired. Deze mooie stempelset zal ik ook nooit wegdoen, omdat ik hem zo veelzijdig vindt voor ene huwelijk of geregistreerd partnerschap.





Helaas zoals de titel al zei, trouw & Rouw was de titel van deze blogpost, omdat de volgende kaart een rouwkaart is oftewel een condoleancekaart. Voor iemand wiens vader is overleden, omdat ik de ontvanger van deze kaart alles via internet kan, koos ik voor deze veer als basis van de kaart (normaal zou ik een persoonlijker kaart maken, als ik de persoon in kwestie zou kunnen). Beide kaarten zijn met d ekleur Misty Moonlight gestempeld en of het dsp is in die kleur, al is de trouwkaart met Very Vanilla en de rouwkaart met Basic White.



Liefs Yvon💙...

4 opmerkingen:

  1. I am loving all of your blues! Sweet cards! The shoes are perfect! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are beautiful! I love the patterns and textures! Thanks for celebrating this milestone challenge with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a lovely card with wonderful details. So glad you joined us for our 500th sketch celebration at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen