Pagina's

zondag 29 augustus 2021

lift Challenge #163...Friend...

 

Ik zag deze challenge en dacht dat is pas echt een uitdaging voor mij, dus bij deze. Ik maakte de achtergrond geïnspireerd door Cristine Wrede (@stempel tamtam) Toen ik die in juni zag wist ik meteen die wil ik een keer maken. Al vond ik allen de tekst wat kaaltjes dus mocht een giga strik en een lieve beer niet ontbreken. Met veel plezier heb ik deze kaart gemaakt. 
Het design team van de Lift Challenge GEFELICITEERD met jullie 10 jarig jubileum. 




Dit is de kaart (sorry, krijg de foto er niet compleet op met naamsvermelding) die me inspireerde voor deze challenge deze kaart is dus van Christine Wrede/ stempel tamtam.

Liefs Yvon💙...

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lift Yvon! De strik en beer geven je kaartje nog net dat beetje extra en de kleuren die je gebruikt hebt vind ik ook heel mooi gekozen. Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan onze lift-jubileum challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze liftkaart en jouw lift is heel goed gedaan! Leuk dat je een soortgelijke stempel had, alleen een ander woord. Mooie kleuren inderdaad en strik en beer maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof om te doen lijkt me. Het ziet er in ieder geval erg leuk uit. Ik vind de toevoeging van de strik en beer wel leuk erbij!
    Dan je wel voor het meedoen met onze jubileumchallenge Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen