Pagina's

vrijdag 23 juli 2021

Global Design Project #301...Friends...

 

Kleuruitdaging bij het Global Design Project #301, de inkt lag al 2 dagen klaar op mijn bureau en vanmiddag wist ik het eindelijk wat ik wilde maken. Had alles in zovere klaar liggen en bestempeld, maar de achtergrond vond ik kaal. Mmm, wat doe ik daar mee, och dotjes erop met Coastal Cabana inkt een mask en de blending brushes, weer alles op de kaart gelegd en yep, toen was ik tevreden. Een onderwater tafareel op Rhodos, denk ik dan.💙
Ik stanste 2 tags die ik betsempelde en verhoogt op de geemboste schelpen stans opplakte, stukje bakerstwine Night of Navy erdoor, met een stukje polish Pink en zilver lint. de tekst was wat groot dus die knipte ik in 2 delen en ook die plakte ik verhoogt op, zodat ik toch de diepte erin zou krijgen. Tja en toen miste ik nog wat, maar gelukkig heb ik genoeg zee/strand stempelsets, dus het zeepaardje met Night of Navy gestempeld en met een waterbrush over de lijnen gegaan, zodat ik het zeepaardje mooi in kon kleuren. De Sequins er op geplat om het bubbel effect van het water te creëren, ja ik ben tevreden.





Liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten