Pagina's

donderdag 22 juli 2021

TGIFchallenges #325...Aloha...

 

Vacation Vibes, wie heeft ze niet... al laat het echt mooie weer op zich wachten met de overstromingen in het zuiden van Limburg, en de buurlanden België en Duitsland. Toch krijg ik een vakantie gevoel als ik alleen al in onze kleine tuin zit. Het zonnetje schijnt, de vogeltjes fluiten, het water uit de teil borrelt, kop tropische thee bij de hand, ja ik geniet. Al zit ik net buiten want heb op mijn hobbykamer deze vakantiekaart gemaakt, waarbij ik droomde over de mooie stranden van Rhodos met een heerlijke alcohol vrije cocktail in mijn hand, maar helaas ook dit jaar geen Rhodos voor ons. Eerst corona maar eens stabiel krijgen, dus we hopen en duimen op 2022. Maar op het blog van TGIF challenge #325 stond een leueke uitdaging, Vacation Vibes. Al duurt voor ons de vakantie nog even en gaan we niet echt weg, wilde deze challenge toch niet overslaan. Ik gebruikte voor deze kaart de mask techniek. dus eerst de strandstoel gestempeld, daarna de afrdruk op postit gestempeld, uitgeknipt en op de getsempelde afbeelding van de kaart gelegd. Toen de oude landkaartstempel van Stampin Up beinkt en die erover heen gestempeld. Post it weghalen en je hebt een afbeelding in een afbeelding/achtergrond.
Alles afgewerkt met stansen en stempels, wat parels erop en je krijgt deze kaart als resultaat.




Liefs Yvon💙...

1 opmerking:

  1. Love your card! It is very inspiring! Aloha from the TGIF Challenges team! We are so happy to have you join in with us this week! Thank you! 💖

    BeantwoordenVerwijderen