Pagina's

dinsdag 13 juli 2021

Global Design Project #300...

 

Deze week bij Global design Project#300 een CASE kaart, dat blijft altijd leuk en ik probeer er toch weer mijn eigen draai aan te geven. Ik nam blindelings een kleur inkt dat werd Daffodil Delight en stempelde met de ronde stempels uit de Watercolor Shapes set willekeurig op een stukje Basic White. Tja en wat doe ik er nu mee. Ik koos voor de Pennend flower dies, waar ik 2 stansen van gebruikte een kader die eigenlijk bedoeld is om de stempel uit te stansen en de open dies. Deze stanste ik uit op het nieuwe In Color Shimmer Vellum in de kleur Polished Pink. Zie je die mooie subtiele glans er op, het is zo mooi vellum. de tekst komt uit een retired set die ik er goed bij vond passen.  Ik ben tevreden over deze kaart.






Liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten