Pagina's

dinsdag 13 juli 2021

Just-Add-Ink #562...Een Magische Kerst...


Een magische Kerst en dat terwijl ik eigenlijk niets heb met de traditionele kerstkleuren Rood en Groen. Toch koos ik voor real red en Shaded Spruce end at combineerde in met Sahara Sand en zilver. Ik kwam op deze kleuren door de challenge op het blog van Just-Add-Ink #562. Maar eigenwijs als ik ben koos ik allen de tekst uit die echt kesrt was, voor de bloem en stippels gebruikte ik de mooie set Colour & Counter, de tekst komt uit de set Fantasische Feestdagen die bijna voor iedereen te koop is namelijk vanaf 3 augustus, maar wij mochten hem pre orderen en wat een geweldige teksten zitten er in deze Nederlandse set💙



Liefs Yvon💙...

6 opmerkingen:

  1. I love this modern take on a Christmas card Yvon. You've used our inspiration pic perfectly. Thanks for joining in with us at Just Add Ink this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So soft and pretty Yvon! Such a lovely alternate take on Christmas too. Thanks for joining in at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This has such a lovely arty feel Yvon with the splatters of colour and the silver lace netting! Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen