Pagina's

woensdag 14 juli 2021

Colour INKspiration #103...Happy Birthday...


O, wat was hij weer leuk om te maken, al begon ik  met de verkeerde kleur groen, nl de garden green van het dsp Hand-Penned. Gelukkig had ik nog niets geplakt zoals ik in het verleden wel altijd deed, ook omdat ik het idee nog niet precies in mijn hoofd had voor deze kaart.
 Dus die basiskaart aan de kant gelegd en een nieuwe genomen en beplakt met het dsp In Color 2021-2023 Soft Succulent. want dat was 1 van de 4 kleuren bij Colour INKspiration #103
Tja en toen ik had de eens stuk Basic Wit cardstock al geembosd en met Bumbelbee Inkt  bewerkt met een blending brushes, de stroken waren ook al gesneden, die wilde ik toch gebruiken ivm het mooie relief, maar hoe en wat ga ik dan nog meer gebruiken.
Hè, de Butterfly Brilliance stempel (oeps die had ik nog nooit gebruikt, de dies wel). Dus nu de vlinders gestempeld en gestanst. Eerst de grootste vlinder ingekleurd, was te groot, dus toen maar nr2 genomen, (niet goed vond ik, qua kleur), dus ook nog een 3de vlinder ingekleurd, YES, dit wordt hem, 3keer is dus echt scheepsrecht. 
Met de Artistic Dies stanste ik de mooie bloemen bundel uit, die ik Basic white liet. De tekst kwam uit de bijpassende stempelset Artistically Inked en de gouden bladeren komen uit het Expressions in Ink Ephemera set. Natuurlijk werkte ik weer in laagjes wat ik echt geweldig vindt om te doen. de kaart werkt ik verder af met de In Color 2021-2023 jewels. en een stukje Simply ElegantGold. En ondanks het trieste regenachtig weer, heb ik deze alleen bij het buitenlicht gefotografeerd en de kleuren niet bij hoeven te werken, dat is wel eens anders.




Liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten