Pagina's

donderdag 10 juni 2021

The Spot Challenge #165...Hello...

 

Gebruik een stencil op je werkstuk, helaas zijn mijn nieuwe nog niet geleverd, dus heb ik gespeeld met deze retired stencil, als kleuren koos ik Bumbelbee, blushing Bride, Polished Pink en 
Rich Razzleberry. De inkt bracht ik aan met de fijne Blending Brushes.
Toen nog even denken wat ik er van ging maken, hé een schudkaart lang niet meer gemaakt, dus sequins uitgezocht in Rose, wit en goud tinten (leuk als je alles in een doosje door elkaar hebt gegooid en ze zo heerlijk statisch zijn.)😔 Met mijn Ice Cream Corner Punch, ponste ik uit het retired ijsjes dsp een hoorntje. De bolletjes ijs maakte ik ook met deze pons en met Rainbow Glimmer Paper, wat een onwijs leuk effect geeft. Weer de nodige lintjes gebruikt om een mooie toef te maken, zodat de kaart nog meer diepte krijgt. Ook over deze verkoelende kaart met het mooie weer (28 graden) ben ik weer heel tevreden. Ik ontdek steeds meer met mijn gestempel terwijl ik al zolang stempel, merk ik dat ik nu ook pas echt mijn stijl begin te ontdekken, dit komt mede door de opdrachten en challenge`s, de Yvon stijl 2.0 is geboren / veel laagjes werken. Deze kaart maakte ik voor The Spot Challege Blog #165.

 



Op de onderste foto zie je het schud gedeelte goed, dus ook nog leuk speelgoed voor kinderen 
maar ook volwassen.

Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten