Pagina's

vrijdag 11 juni 2021

Just Add Ink #558...Geared Up...


Just Add Ink Challenge #558, nadat ik de vorige keer net te laat was met mijn inzending wel op tijd klaar maar te laat geplaatst, ging ik vanmorgen meteen aan deze sketch beginnen. Ik haal enorm veel inspiratie uit sketches, maar eigenlijk overal wel uit. Deze mooie set Geared Up Garage met de bijapssende dies nam ik over enkele weken geleden en nu voor het eerste gebruikt een stoer kaart doordat ik de gears nog iets geschuurd heb wat wat schuurpapier, creerde ik meteen een stoerdere kaart. Wederom bouwde ik ook deze kaart weer in veel lagen op, mijn nieuwe stijl de yvon 2.0.💙






Liefs Yvon 2.0💙 

3 opmerkingen:

  1. Such a great masculine card and clever use of the sketch! Thanks for joining in at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful man card - a great way to use these stamps and dies. A great take on the sketch too. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for playing along with our sketch challenge. Always great to see a masculine card with lots of fun details.
    Di, JAI Team

    BeantwoordenVerwijderen