Pagina's

zaterdag 12 juni 2021

Colour INKspriration #101...Hello Happy Friend...Mam...


En daar ben ik weer vandaag 12 juni de dag dat mijn moeder eigenlijk 85 kaarsjes uit zou mogen blazen, helaas werden er dat maar 65. Op 30 september 2001 is ze plotseling gestorven, toch wil ik haar verjaardag blijven herdenken, Een mooie roos gekocht en van het mooie rozenpapier wat er achter zat heb ik een hart gemaakt, wat grasjes uit de tuin erbij, kaarsje aan. "Mam îch hoj van dîch tot de moan en weer trug."💙

Gisteren begon ik aan deze kaart voor Colour INKspiration #101 facebookgroep. Wat een geweldige mooie kleuren, zijn dit zo bij elkaar, alleen toen ik de kaart gisteren maakte, had ik zoiets van dit is niet goed. Ik had de Woorden Hello en Friend eerst in de kleuren Evening Evergreen en Pale Papaya gestempeld, terwijl de tags ook in die volgorde waren geplakt, dus ik zag het licht en begon opnieuw aan de strook met stempelen dus werd het Hello in Pale Papaya en Friend in de kleur Evening Evergreen, toen stond hij me pas echt aan.




Liefs Yvon 2.0...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten