Pagina's

zondag 20 juni 2021

Global Design Project #296...Sailing...


Wat weer een leuke challenge bij Global Desing Project #296 te mooi om hem niet te maken, maar ja als je gezondheid dan even af laat weten en je het idee in je hoofd hebt. Dus vanmiddag voelde ik me goed genoeg en zag dat het nog kon, dus snel deze zeekaart gemaakt. Snap nog steeds niet dat ik deze mooie set pas enkele maanden in mijn bezit heb. want hij is zo gaaf. 


De bedoeling was om deze kaart van Emma Goddard te CASEn (Copy And Selectively Edit).

Ik gebruikte retired design paper wat toevallig op mijn werkplek lag, even goed kijken hoe ik 
moest ponsen oftwel wat de voorkant van de labels zou worden. Daarna ging ik kijken welke kleur ik zou gebruiken om de stencil op het Basic White te sponsen, aangezien blauw toch wel mijn kleur is en het zo lijkt of het golven zijn koos ik voor de In Color 2020/21 Misty Moonlight.
De boot stempelde ik met early Espresso, de kompas met Mossy Meadow en de tekst weer met Misty Moonlight. Verdrer stanste ik uit het dsp nog een waterplant en het wijzertje van het kompas (wat ik met een goudkleurige brad vastmaakte). De boor heb ik met een waterpenseel het zeil gekleurd en het water met Misty Moonlight inkt, nog wat goud erbij en weer een kaart klaar. Zeil in de richting 
van je dromen...en wie weet komen ze uit...




Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten