Pagina's

donderdag 10 juni 2021

Global Design Project #295...I'm so happy...


Deze keer vergeet ik een chalenge niet te plaatsen zoasl gisteren. Vandaag 2 kaarten gemaakt deze is voor het Global Design Project #295 en het thema was Growing in the Garden een onderwerp waar je veel kanten mee op kan. Ik stempelde op de basiskaart stempelde ik in Balmy Blue de stempel Wood Grain Rings (retired) maar o, zo mooi pas van iemand overgenomen. daar kwam een oplegkaart op waar ik met de dies van de set Poppy Moment een paar Poppies uitsanste zodat je de gestempelde ondergrond ziet. Verder gebruike ik de stempelset Painted Poppies en de tekst komt weer van een andere stempel namelijk Many Message. Ik liet me qua kleuren inspireren door het design papier van You're a peach. De kleur Balmy Blue sprak me namelijk enorm aan (werk ik te weinig mee) en Calypso Coral en Pear Pizzazz. Ik ben helemaal into de lintjes zoals je kan zien en blingers blijven leuk. Ik heb deze kaart met plezier gemaakt, hoop dat jullie ervan genieten als jullie er naar kijken.






Liefs Yvon... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten