Pagina's

zaterdag 29 mei 2021

Colour INKspiration #100... You`re Too Kind...


Wat weer een mooie kleuren bij het Colour INKspiration #100 facebook challenge. Ik ging er vanmiddag mee aan de slag het ging om de kleuren Georgeus Grape, Magenta Madness en een van mijn favoriete Bermuda Bay. Verder gebruikte ik Basic White, Basic Black en Sahara Sand. Natuurlijk nam ik weer een mooie bundel deze keer Quit Meadow, wat is dit een mooie set voor vintage kaarten maar ook voor moderne kaarten, kortom je kan er alle kanten mee op. Ook gebruikte ik er een tag bij van de dies set Tailer Made, van de rondjes die ik zwart heb uit gestanst heb ik er een op de tag geplakt en de 3 andere als embellishment gebruikt, zo zie je maar weer dat je overal wel iets
 mee kan doen.





Liefs Yvon... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten