Pagina's

donderdag 3 juni 2021

Global design Project #294...Jus Because...

 

Deze week was er bij het Global Design Project een sketch, had de uitwerking al vrij snel in mijn hoofd maar heb eerst van het mooie weer genoten door heerlijk buiten te genieten. Toch is de kaart anders geworden dan ik ik mijn hoofd had, want dat was 5 stroken cardstock onder het vellum, maar dinsdag kreeg ik de mooie stempelset "After the Storm"binnen en toen wist ik dat ik daarmee deze sketch wilde gaan maken, ipv het cardstock.
De sketch is #GDP294. Heb op het vellum de zonnestralen gestempeld met versamarc en deze met transparante embossingpoeder geembosd, hoop dat het een beetje te zien is. Verder gebruikte ik de kleuren Daffodil Delight, Mango Melody, Poppy Parade en Misty Moonlight, om de zon en de lucht te visualiseren, denk dat dat goed gelukt is.




Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten