Pagina's

vrijdag 28 mei 2021

Just-Add-Ink #556 Hello Friend...


Nadat ik afgelopen week bij het Just Add Ink blog een eervolle vermelding kreeg voor deze kaart (klik hier) met hele mooie lovende woorden, heb ik me vanmiddag weer heerlijk laten gaan met mooie kleuren zwart en wit. Dit alles in de vorm van een slimline kaart (dat is een lange smalle kaart), ik voegde er nog wat extra`s aan toe door er een flap op te maken, terwijl het eigenlijk een gewone kaart is die je open klapt. De slimline kaart is uitdaging #556 van Just Add Ink.






Hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als ik hem vindt, heb hem weer met veel plezier en passie gemaakt.

Liefs Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Wow Yvon! I love this. The colours are so vibrant and the flap is such a fun idea. Congrats on your Honorable Mention last week too. So glad you could join in again with us at Just Add Ink. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just gorgeous Yvon! So striking with your bold and beautiful colours and design....love it! Lovely to have you back! Thank you for brightening up the Just Add Ink gallery.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome card - love the black and white against the bold colours. Lovely. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a striking card Yvon! The bold bright colours and patterns really catch the eye. Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen