Pagina's

maandag 19 april 2021

Sailing Home... CI#97 en in de top 5 met de CI#96...

 

Op de facebookgroep Color INKspiratie Challenge was weer een onwijs mooie kleuren challenge, ik maakte er deze kaart voor. Ik leefde me helemaal uit met deze geweldig mooie zee set die gelukkig mee gaat naar de nieuwe jaar catalogus van stampin` Up! De kleuren die je moest gebruiken waren onderstaande, je mag er Basic White, Basic Black, Very Vanilla, Crumb Cake, Sahara Sand en metalics bij toevoegen verder geen andere kleuren, dat is juist de uitdaging. Met mijn vorige kaart zat ik zelfs in de top 5. Hoe gaaf is dat.💙.



Met onderstaande kaart die een opdracht was belande ik zelfs in de top 5. Moet ook zeggen dat ik hem zelf  ook echt super mooi vond. 

Blijf Veilig en Vooral Positief, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten