Pagina's

vrijdag 23 april 2021

Diverse kaarten en brievenbusdoosje...


Ik ga de blogpost wat korter maken, ook omdat ik sinds een maand ongeveer instagram heb en merk dat ik dat toch wel fijn vindt om daar mijn kaarten te plaatsen. er wordt namelijk meer op gereageerd dan hier. Heb zelfs overwogen om mijn blog te stoppen, maar voor sommige challenge`s heb je een blog nodig, dus behoud ik het toch. Op Instagram kan je me volgen door Yvon0202 in te typen, dan kom ik tevoorschijn.


Dit leuke brievenbusdoosje had ik gemaakt met spullen uit de kwartaalkit, maar ook voor ene speciaal iemand. Namelijk Cobie van de Brocantewinkel van Mij en Co in Beegden. Ging er op goede vrijdag mijn bestelden kannen ophalen, dus net voor pasen, zodat ik er chocoalde paaseitjes in kon stoppen samen met een gepimpt zakje.




Deze kaart maakte ik met de eerste #MRSBIU1, gebruik de kleuren Poppy Parade, Sahara Sand, Pear Pizazz en Soft Sea Foam.



Blijf Veilig en Positief, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten