Pagina's

donderdag 29 april 2021

Winnaar van de Colour INKspiration Challenge... Heerlijk Zandvoort...

                                    

Wow, gisterenavond keek ik even op facebookbook en zag dat ik enkele keren getagd was bij de groep Colour INKspiration Challenges, wat bleek vorige keer stond ik in de top 5 wat ik al een enorme eer vond. Maar nu was ik zelfs winnaar vd challenge, terwijl ik over deze kaart nog getwijfeld heb om hem in te sturen ivm de water/kleuren spetters. Helemaal in mijn noppes hiermee en nu mag ik bij challenges  #99 gast designer zijn, hoe gaaf is dat een kroon op mijn werk en onwijs fijn om zo thuis te komen, van 2.5 dag Zandvoort. Met deze kaart won ik dus de challenge.


Hier nog wat kiekjes van onze minitrip naar Zandvoort en de bollenstreek. Veel gelopen, wel met mijn krukken en de nodige morfine, maar ik deed het wel op 2 dagen 9 á 10 km, weer een mijlpaal om in de boeken te schrijven, ben er wel nog van bij aan het komen, ook van de spierpijn van het lopen, 😂Maar had het niet willen missen. We hadden ook een mooi appartement 160 meter van het strand af, alles erop en eraan. Zondagmiddag een dik uur gelopen over de boulevard en over het strand terug dat laatste was een pittig stuk, maar had het niet willen missen.




Na een kop koffie op de boulevard nog doorgelopen het dorp in waar ik onderstaande foto maakte. De rij huizen is de Burgemeester Engelbertstraat waar ook ons appartement lag. Die maakte ik omdat ik op het eten van de Griek aan het wachten was, dus mijn tijd goed besteed.


Deze muur (betonblokken) wie kent ze nog van vroeger) waren op onze schutting gemetseld vond ze zo mooi om te fotograferen. Ze waren op meer plaatsen te zien, nostalgie in Zandvoort.

Maandag gingen we de ANWB bollenstreekroute rijden, maar wat een gezoek, vroeger keek je naar d eANWB bordjes maar dat is vervangen naar een uitgeprint papier of op de tomtom, beide niet voor herhaling vatbaar, dus halverwege zijn we onze eigen weg gereden, naar Katwijk aan zee, Noordwijk aan zee en in Noordwijk heb ik tulpen getrokken bij Pennings een aanrader. De derde foto is wel grappig de boten die op het dak varen, haha.






Na de eerste poging zondag, de zonsondergang te fotograferen, lukte het op maandag gelukkig wel. O wat is dit genieten, waar je ook bent ter wereld.


Volle maan, de eerste foto spreekt me zo aan, door links het gebouw wat door de zeelucht aan het verpauperen is, op de achtergrond de nieuwere huizen en daarboven de maan die op het dak ligt.


De brug over de Waal, bij Zaltbommel, heb ik al zo vaak gefotografeerd, maar hij blijft me fascineren.

Natuurlijk mijn tulpen, de eerste vaas is met bloembol en de tweede foto de tulpen zonder bol in diverse vaasjes bij elkaar, wat een genot en zo kan ik nog langer nagenieten van onze mini trip.


Blijf Veilig en Positief, Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten