Pagina's

vrijdag 9 april 2021

4de Oneline kaarten buffet...


Afgelopen week was het 4de oneline kaartenbuffet van de The Creative Teacup (Yvonne) mijn Upline
van Stampin`Up! Iedere keer weer SU-per leuk om mee te doen. Ik gebruikte wel andere stempels, omdat ik wist dat ik die Yvonne gebruikt had, ik niet zou gebruiken en dat is zonde om ze dan aan te schaffen. Heb met veel plezier weer 6 leuke kaarten gemaakt. Enkele echt pasen, maar de meeste toch voorjaar.

De paaskaart met strik gaf ik aan de overbuurvrouw, met wat paaseitjes in een mandje, omdat ik zo weet dat het zo waardeert en ik dit niet een kaart vond om echt te versturen door de mooie grote strik. Die gemaakt is met een ovale pons, ik gebruikte de kippenstempels, om het paasgevoel te creëren.



Deze cute kaart voornamelijk met stansen gemaakt, is toch wel een van mijn favoriete, komt omdat hij zo lief, cute is. Wilde hem zondag bij Amy afgeven maar helaas stranden we met een kapotte auto net vooraan in Eindhoven en zei wonen juist aan de andere kant van Eindhoven. Dus niets bij hun af kunnen geven en maandag maar op de post gedaan (je moet wat met een after paaskaart). 



Deze leukerd ligt nog op iemand te wachten, moest even wennen toen ik het konijn klaar had, is gemaakt met de dot-coloring techniek, maar toen ik de kaart in elkaar had gezet, dacht ik YES, dit is wel heel leuk. Al vergt deze techniek het nodige van mijn hand spieren, toch ga ik hem vaker doen.


Deze kaart is ook weer anders dan die Yvonne maakt vanwege de stempel en de tekst, ik maakte er een meer algmenere kaart van door de tekst en de stempelafbeelding. 


Deze kaart die ik ontzettend mooi vindt, was de grootste uitdaging, want waar ik de boomstronk heb daar had Yvonne een mandje met eieren, tja en die stempel had ik niet, dus werd het de gestanste boomstronk, maar hoe nu verder. Maar uiteindelijk na een nachtje slapen, toch tot dit mooie resultaat gekomen, zo mooi in deze blauwtinten.



En toen kwam kaart nummer 6 alweer, al verdeel ik het kaartenbuffet over 2 dagen, toch jammer dat dit alweer de laatste kaart was. Ook deze is door de stempel totaal anders geworden, ik stempelde er een tak met vogels voor, terwijl het origineel een schaap en konijn op de kaart hebben. Ik gebruikte ipv een rose kleur een lila kleur en ook gebruikte ik minder ponsen (onder het lintje) vond het anders wat te druk worden en zo behield ik toch de rust in deze kaart. ook deze vind ik SUper mooi geworden.



Ik heb weer 2 dagen genoten van dit heerlijk kaartenbuffet. DJW Yvonne😘 voor de leuke inspiratie.

Blijf Veilig en Vooral Positief, Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. Wat zijn ze allemaal mooi geworden Yvon!! Met jouw eigen draai eraan, 6 hele eigen kaarten Leuk dat je ze gedeeld hebt en dat je zo enthousiast bent!! Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen