Pagina's

woensdag 31 maart 2021

O, jeeeee..... Ik maakte genoeg de laatste tijd, maar....

                                   

O,jeeeee..... Ik maakte genoeg de laatste tijd, maar.... dat is vandaag de titel van deze blogpost. Ik heb namelijk nog best veel kaarten niet laten zien, terwijl ik er behoorlijk wat gemaakt heb de laatste tijd. 
Dat gaf me ook de rust in mijn lichaam en brains, die ik hard nodig had. Natuurlijk geniet ik tussendoor ook van het soms stralend weer, zoals gisteren en vandaag zelfs 27 graden hier in Nederweert, heerlijk buiten gezeten/genieten.

De eerste kaart die ik laat zien, was een pakketje die de eerstelijns van het SU-per team  van Yvonne hadden gekregen om eigenlijk alleen het dsp te gebruiken en eventueel een tekst stempel. Was even puzzelen ivm de achtergrond, hoe ik die wilde maken, maar uiteindelijk is hij goed gelukt. De binnekant heb ik ook versiert met wat dsp.



Dan een geweldige boekenlegger kaart naar aanleiding van de HappyMailSwap van Danielle en Sandra, met ook weer een heel fijne uitleg, was ook heel leuk om weer eens een andere kaart te maken.



Dan een verhuiskaart voor vriendin Maaike, die een nieuwe woning heeft gekregen. Heb getempeld op dsp en gebruikte een al wat oudere set, die ikzelf tweedehands heb overgenomen. Al was dit de eerste keer dat ik hem gebruikte, weg gaat hij hier niet meer, ik hou gewoon van dit soort vintage achtige stempels.


En als laatste nog een klein kaartje wat ik iemand uit het team stuurde, we hadden het vlinder dsp gedeeld en vond dat er dan ook ene vlinderkaartje bij hoorde.


Blijf Veilig en Vooral Positief, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten