Pagina's

donderdag 18 maart 2021

Colour INKspiration Challenges #CI195, Sluit je ogen en doe een wens...


Viavia, kwam ik uit op een SUper leuke challenge facebook pagina met de op Pinterest geïnspireerde kleurencombinaties. En wat komt dat goed uit want ik ben dol op kleurtjes en ook nog eens op uitdagingen/challenges Dus ik ging vanmiddag mijn hoofd leeg maken door aan de slag te gaan met de volgende Stampin`Up! kleuren : Goud, Balmy Blue, Highland Header, Gorgeous Grape en Blackberry Bliss. eigenlijk gebruik ik veel te weinig paarstinten, terwijl ze zo mooi zijn. Ik liet me helemaal gaan en kwam uit op deze kaart, de bloemen zijn uitgeknipt uit design paper True Love en ingekleurd met de blends, de achtergrond maakte ik met de 4 kleuren en de blending brushes ook op het mooie dsp. Voor het goud gebruikte ik voornamelijk gold cardstock en een stukje gouden koord (retired). Je mag ten allen tijden de kleuren Basic white, Basic Black, Verry Vanilla, Sahara Sand en Crumb Cake gebruiken. Dus de basis kaart is Basic White, wat ik ook gebruikte voor het lint en de parels. Ik vermoed dat ik een stijl erbij heb gekregen, bewerkelijk, maar o, wat hou ik van deze opgewerkte kaarten die uit veel lagen bestaat.💙




Blijf Veilig en Vooral Positief, Liefs Yvon...

1 opmerking:

  1. Mooi Yvon!! Paars is toevallig ook nog eens mijn lievelingskleur!!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen